Sep 21, 2010

Mencipta Kenangan Terindah Bersama Kanak-Kanak Istimewa

KEDATANGAN Ramadan Al-Mubarak memberi penuh keinsafan buat kita untuk menginsafi setiap apa yang dilakukan dan memperbanyakkan amal jariah. Amalan bersedekah, membantu mereka yang memerlukan adalah satu tradisi yang dilakukan apabila tibanya Ramadan.

Di kesempatan itu, sempena Ramadan Pergerakan Wanita Umno Sabah tidak melepaskan peluang melawat kanak-kanak Kurang Upaya (OKU) di Taman Didikan Kanak-Kanak Kota Kinabalu yang terletak di Sembulan. Majlis ringkas pada 16 Ogos itu disambut sederhana dan meriah dengan hadiran kanak-kanak istimewa ini ditemani kakitangan taman didikan berkenaan.
Taman didikan yang telah diangkat sebagai Taman Didikan angkat kepada Wanita UMNO Sabah ini memberi seribu keinsafan buat yang hadir. Hiba, Sayu dan Terhibur dengan gelagat manja kanak-kanak ini benar-benar mencuit rasa hati.

Rawan meninggalkan teratak ini, mengingatkan bilakah lagi kaki ini melangkah menjenguk mereka dalam batas waktu dan tugas pada masa akan datang. Semoga rezeki yang dikurniakan akan dirahmati dan dilipat-gandakan lagi oleh yang Maha Berkuasa.

No comments:

Post a Comment